drKamil Pietrasik
|język: English
O MNIE   GALERIA   OPINIE PACJENTÓW   CENNIK
INTYMNIE
Plastyka pochwy i krocza to zabiegi mające na celu poprawę wyglądu i funkcji najbardziej intymnych części ciała kobiety.

Najczęściej kandydatkami do tej operacji są matki, które rodziły wielokrotnie drogami naturalnymi. W wyniku przeprowadzonych w czasie porodu cięć, poszerzających ujście pochwy i ich pierwotnym zeszyciu, dochodzi do wytworzenia się blizny mogącej zniekształcić stosunki anatomiczne tej okolicy. Czasem blizny te mogą powodować uczucie dyskomfortu lub nawet bólu w czasie stosunku, co może prowadzić do zaburzenia sfery seksualnej. Także samo poszerzenie średnicy pochwy w wyniku porodu/porodów może również być przyczyną w/w problemów.

Plastyka pochwy i krocza przeprowadzana jest w znieczuleniu ogólnym.

Zakładane szwy są wchłanialne i nie wymagają usunięcia.

Pacjentka opuszcza klinikę do 24 h po zabiegu.

W okresie pooperacyjnym obowiązuje 6 tyg. wstrzemięźliwość od stosunków płciowych.

Powrót do normalnej aktywności zawodowej następuje 1-2 dni po operacji.

Uzyskany efekt estetyczny i funkcjonalny jest trwały, choć sama operacja nie zatrzymuje naturalnych procesów starzenia. Także ponowne porody mogą przyczynić się do zniwelowania pierwotnie dobrego wyniku operacji.

InstagramFaceBook