Operacje uszu

Operacje plastyczne uszu najczęściej wykonywane są z powodu ich odstawania.

Także inne ich zniekształcenia można poprawić chirurgicznie przy zastosowaniu odpowiednich technik operacyjnych.

Korekcji może poddany być kształt małżowin ich wielkość jak i położenie.

W efekcie małżowiny uszne przyjmują naturalne położenie i proporcjonalną wielkość, co pozwala poprawić proporcje całej twarzy a także podnosi samoocenę dzieci i dorosłych.

Plastyka odstających małżowin usznych wykonywana jest w znieczuleniu miejscowym lub płytkim znieczuleniu dożylnym.
Cięcia zlokalizowane są na tylnej powierzchni uszu dzięki czemu powstałe blizny są niewidoczne z przodu.

Pacjenci po operacji uszu wychodzą do domu w dniu zabiegu.

Powrót do nieobciążającej aktywności jest możliwy od następnego dnia po operacji a do normalnej aktywności po 2 tygodniach przy czym uszy należy chronić przed urazami przez kolejne 3 miesiące.

Uzyskany wynik widoczny jest bezpośrednio po operacji i poprawia się wraz z ustępowaniem obrzęków i podbiegnięć.

Czas trwania zabiegu do 2,5 godz.
Znieczulenie miejscowe
Pobyt w klinice 3 godz.
Rekonwalescencja 14 dni
Przeciwwskazania nieleczone choroby psychiczne, zaburzenia krzepnięcia krwi, nieuregulowane nadciśnienie tętnicze, nieuregulowana cukrzyca, zaburzenia rytmu serca, aktywne infekcje, choroby autoimmunologiczne, nowotwory, ciąża