Powiększenie punktu G

Powiększenie punktu G jest zabiegiem, którego celem jest zwiększenie ilości receptorów nerwowych w przedniej ścianie pochwy w okolicach punktu G, co pozwala zwiększyć zakres doznań w czasie stosunków pochwowych.

Przy użyciu cienkiej igły iniekcyjnej wprowadzony zostaje pod śluzówkę pochwy kwas hialuronowy, który zwiększając objętość okolicy punktu G co przyczynia się do zwiększenia ilości receptorów nerwowych w tej najbardziej erogennej części kobiecego ciała.

Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym nasiękowym.

Pacjentka po podaniu kwasu hialuronowego opuszcza klinikę bezpośrednio po zabiegu.

Obowiązuje 3 dniowa wstrzemięźliwość od stosunków pochwowych.

Efekty zastosowanej terapii pojawia się po 2-4 tyg. i utrzymują się od 6 do 12 miesięcy. Z uwagi na enzymatyczny rozkład kwasu hialuronowego wynik nie jest trwały i celem jego podtrzymania konieczne jest ponowne podania preparatu.

Czas trwania zabiegu 15 min
Znieczulenie miejscowe
Pobyt w klinice 45 min
Rekonwalescencja 48 godz.